اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد
سرخط خبرها

فراخوان رقابت‌های جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد با ۳ ماه تعویق | مسابقه‌ای که یک‌فصل جا‌به‌جا شد

  • کد خبر: ۴۵۷۲۲
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
فراخوان رقابت‌های جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد با ۳ ماه تعویق | مسابقه‌ای که یک‌فصل جا‌به‌جا شد
فراخوان ثبت‌نام تیم‌های علاقه‌مند برای حضور در مسابقات والیبال بانوان جایزه بزرگ شهرداری مشهد اعلام شد.
مژده رنگیان - در‌حالی‌که قرار بود در میانه مردادماه ثبت‌نام این مسابقات انجام شود و در اواخر مرداد یا شهریور نیز مسابقات جایزه بزرگ دختران والیبالیست مشهد پیگیری شود، شرایط خاص امسال برای ورزش، صاد‌رنشدن مجوز برگزاری مسابقات گروهی و شروع موج جدید شیوع ویروس، باعث شد این مسابقات به تأخیر بیفتد و برگزاری آن از تابستان به پاییز تغییر کرد.
این رقابت‌ها قرار است ازسوی معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد برگزار شود که دراین‌میان هیئت والیبال استان و مشهد نیز در بحث سرپرستی فنی رقابت‌ها و کمیته داوران همکاری می‌کند.

تربیت‌بدنی شهرداری جوایز این مسابقات را بیش از ۱۴ میلیون تومان اعلام کرده و به‌همین خاطر نام «جایزه بزرگ» برای این رقابت‌ها انتخاب شده است. رده سنی مسابقات والیبال بانوان آزاد اعلام شده است و تا سقف ۲۰ تیم می‌توانند برای حضور در این تورنمنت ثبت‌نام کنند. تیم‌های شرکت‌کننده باید متشکل از ۱۰ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست باشند. بازیکنان هر تیم باید لباس متحد‌الشکلی داشته باشند که شامل تونیک آستین‌بلند، شلوار و مقنعه است. هر تیم در داشتن بازیکنان با رده‌های سنی مختلف آزاد است؛ اما دست‌کم یک نوجوان متولد‌۸۴ به بعد و نیز یک بازیکن جوان متولد بازه زمانی دی‌۸۲ تا دی‌۸۴ باید در تیم حضور داشته باشند. بازیکنان و اعضای تیم باید بیمه ورزشی به‌همراه آلبوم ورزشی تیم را ارائه دهند.

تیم‌ها ۱۴ روز برای ثبت‌نام و اعلام‌آمادگی مهلت دارند و روز ۲۴‌مهر، آخرین زمان برای ثبت‌نام اعلام‌شده است. البته هنوز زمان برگزاری مسابقات اعلام نشده است. قرار است تمامی رقابت‌ها در مجموعه‌ورزشی «امید و زندگی» مشهد برگزار شود و در صورت مهیابودن شرایط، دیدار‌های فینال و رده‌بندی به سالن مهران، سالن تخصصی والیبال مشهد، منتقل شود.

تمامی کار‌های قضاوت و داوری مسابقات به والیبال مشهد سپرده شد که دراین‌زمینه هاله جعفری، از داوران برجسته استان، به‌عنوان رئیس کمیته داوران و نیز ذوقی، رئیس هیئت والیبال مشهد، که او نیز داور بین‌المللی است، در این رقابت‌ها همکاری خواهند داشت.

تمامی باشگاه‌های مشهد و بازیکنان والیبال می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند، اما شرط حضور تیم‌ها این است که نماینده مناطق مختلف شهرداری مشهد باشند. تیم‌ها حتی می‌توانند بازیکنانی از شهرستان‌ها داشته باشند؛ اما تیم‌ها همگی باید از شهر مشهد در رقابت‌ها حاضر شوند. همچنین موضوع حضور تنها‌تیم والیبال بانوان اتباع در این مسابقات مطرح شد که در صورت مجوز اداره کل، این تیم نیز می‌تواند در رقابت‌های جایزه بزرگ مشهد حضور پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->